1.1. Ako môžem získať kartu Clubcard? Do vernostného programu Clubcard sa môžete zaregistrovať nasledujúcimi spôsobmi: 1. Zaregistrujte sa na našej stránke https://tesco.sk/clubcard/ziskat-vyhody-clubcard/ alebo v mobilnej aplikácii Tesco Clubcard. 2. Na informačnom pulte vo vybraných hypermarketoch požiadajte o registráciu prostredníctvom tabletu. 3. Ak nemôžete využiť žiadnu z vyššie uvedených možností, zavolajte na našu bezplatnú infolinku 0800 222 333 (Po-Pi 8:00 – 18:00). 1.2. Aké sú podmienky registrácie? Vernostný program Clubcard je dostupný pre všetky osoby staršie ako 18 rokov, ktoré majú doručovaciu adresu v Slovenskej republike, súhlasia s podmienkami členstva a zašlú riadne vyplnený online registračný formulár, prípadne poskytnú pracovníkom zákazníckej linky potrebné osobné údaje. Do programu sa nemôžu zapojiť právnické osoby a fyzické osoby – podnikatelia. 1.3. Aké informácie musím poskytnúť pri registrácii do vernostného programu Clubcard? Pri registrácii je potrebné zadať nasledovné osobné alebo iné údaje: * meno, doručovacia adresa (Ak pri registrácii uvediete, že chcete dostávať papierové poukážky a kupóny, pôjdu na túto adresu.) * e-mailová adresa * heslo na účet Clubcard * dátum narodenia (registrovať sa môže iba osoba staršia ako 18 rokov.) * ostatné údaje sú voliteľné, ale je možné požiadať napr. o informácie o podujatiach. 1.4. Kedy dostanem kartu Clubcard? Po dokončení registrácie sa číslo vašej Clubcard okamžite objaví vo vašom účte My Clubcard, ku ktorému máte prístup buď na webovej stránke Clubcard, alebo v mobilnej aplikácii. Ak ste pri registrácii požiadali o fyzickú kartu, bude vám doručená na adresu, ktorú ste uviedli pri registrácii. 1.5. Ako sa prihlásim? Na webovej stránke https://tesco.sk/clubcard/ziskat-vyhody-clubcard/ alebo v mobilnej aplikácii Clubcard zadajte e-mailovú adresu a heslo, ktoré ste si zvolili pri registrácii. 1.6. Ako môžem zmeniť svoje prihlasovacie údaje? Po prihlásení do účtu My Clubcard si môžete jednoducho zmeniť heslo a rôzne ďalšie nastavenia. 1.7. Čo mám robiť, ak sa nemôžem prihlásiť? Ak si nepamätáte heslo a nemôžete sa prihlásiť, vyberte možnosť "Zabudli ste heslo?" a my vám pošleme e-mailom odkaz na jeho obnovenie. Prípadne môžete vyplniť formulár na stránke https://tesco.sk/kontakty a my vám radi pomôžeme. 1.8. Kedy môžem začať používať svoju kartu Clubcard? Číslo Clubcard je aktívne ihneď po registrácii. Body môžete zbierať a ceny Clubcard využívať aj v prípade, že nemáte mobilnú aplikáciu. Stačí pri pokladni naskenovať číslo svojej karty Clubcard. Ak máte aplikáciu, môžete okamžite využívať všetky výhody, ktoré Clubcard ponúka. 1.9. Aký je rozdiel medzi poukážkou a kupónom? Kupóny Vás oprávňujú na výhody opísané na kupóne. Poukážku Clubcard je možné použiť na nákup akýchkoľvek produktov okrem tých, ktoré sú uvedené v obchodných podmienkach programu. Hodnota poukážky sa odpočíta od celkovej hodnoty nákupu. Poukážky Clubcard je možné uplatniť len s vlastnou kartou Clubcard. Vytlačené poukážky obsahujú posledné štyri číslice čísla vašej Clubcard, takže môžete jednoducho sledovať, ku ktorej karte zľava patrí. 1.10. Kedy môžem začať získavať body? Body sa pripíšu na vaše konto pri prvom nákupe od úspešnej registrácie. Stačí použiť svoju Clubcard pri pokladni alebo nahlásiť jej číslo. 1.11. Aké ďalšie výhody ponúka Clubcard? Okrem poukážok a nákupov ponúkame členom aj širokú škálu akcií a zliav, preto je vždy lepšie nakupovať s Clubcard. Príležitostne môžete pri pokladni získať aj špeciálne poukážky. Stiahnite si našu mobilnú aplikáciu Clubcard, v ktorej na Váš čakajú kupóny naviac a ďalšie prekvapenia. 1.12. Aké produkty si musím kúpiť, aby som mohol zbierať body? Body Clubcard je možné zbierať za takmer všetky produkty okrem tých, ktoré sú uvedené v obchodných podmienkach programu. 1.13. Ako sa prenášajú body do poukážok Clubcard na konci zúčtovacieho obdobia? Ak máte menej ako 300 bodov, prenesú sa Vám všetky do ďalšieho obdobia. Ak máte 300 bodov a viac, body Vám budú zmenené na poukážky a to v 50 bodových násobkoch. Napríklad: Ak máte 575 bodov, dosiahli ste minimálny počet 300 bodov. Budú vám zaslané 2 poukážky Clubcard v hodnote 3,€ a 2,50€ (hodnota 550 CC bodov). Zvyšných 25 bodov zostane na účte Clubcard a bude prenesených do ďalšieho obdobia. Ak v aplikácii Clubcard použijete okamžitú premenu na poukážky, proces je trochu iný. Podrobnosti nájdete v sekcii okamžitých poukážok. 1.14. Kedy dostanem poukážku (voucher) na svoje body? Minimálna hodnota nákupu, za ktorú sa udeľujú body, je 1,-€. Za každé minuté 1,-€ bude na účet pripísaný 1 bod. Hodnota 1 bodu je 0,01€. Spoločnosť Tesco si vyhradzuje právo stanoviť maximálnu hodnotu nákupu, za ktorú budú udelené body. Takéto vyúčtovanie vám budeme posielať trikrát ročne. Poukážky si môžete pozrieť online aj vo svojom účte Môj Clubcard. 1.15. Ako môžem skontrolovať, koľko bodov mám? Najrýchlejší spôsob, ako zistiť, koľko bodov máte, je otvoriť si účet Môj Clubcard alebo mobilnú aplikáciu Clubcard. Bodový zostatok je možné vidieť aj na pokladničnom doklade. 1.16. Čo sa stane s bodmi, ktoré nebudú premenené na poukážky Clubcard? Ak v danom období nenazbierate určitý minimálny počet bodov, vaše body sa nestratia, prenesú sa do ďalšieho obdobia. 1.17. V ktorých predajniach môžem svoju kartu Clubcard používať? Clubcard môžete použiť v ktorejkoľvek predajni Tesco, pri online nákupe a na Tesco čerpacích staniciach. 1.18. Ako a kde môžem zmeniť svoje kontaktné údaje? Po prihlásení do účtu Môj Clubcard alebo mobilnej aplikácie Clubcard si môžete zmeniť doručovaciu adresu, na ktorú posielame pravidelné vyúčtovania. Prípadne nás môžete kontaktovať vyplnením kontaktného formulára na stránke https://tesco.sk/kontakty. 1.19. Čo mám robiť, ak pri platbe zabudnem kartu použiť? Kartu Clubcard môžete používať kedykoľvek, kým nezaplatíte. Ak ste ju zabudli použiť , bohužiaľ nemôžeme pripočítať vaše body po zaplatení. 1.20. Čo mám robiť, ak stratím kartu Clubcard? Ak stratíte plastovú kartu, môžete požiadať o novú. Nerobte si starosti, vaše body, nákup a poukážky máte k dispozícii vo svojom účte My Clubcard a mobilnej aplikácii Clubcard.
2.1. Aké sú výhody registrácie karty Clubcard a používania mobilnej aplikácie Clubcard? * Plastovú kartu nemusíte nosiť so sebou. * Poukážky a kupóny Clubcard môžete uplatniť v obchodoch. * Nazbierané Clubcard body môžete kedykoľvek premeniť na okamžité poukážky. * Kupóny naviac * Špeciálne narodeninové kupóny pre váš veľký deň (platné celý mesiac) * Správa osobných údajov (adresa, marketingové preferencie, e-mailová adresa) * Prehľad aktuálnych ponúk pre členov vernostného programu * Prístup k online letákom * Navigácia k najbližšej predajni Tesco (s otváracími hodinami) 2.2. Na ktorých operačných systémoch aplikácia funguje? Mobilná aplikácia Clubcard funguje na smartfónoch s operačnými systémami Android 5.0 a novší a iOS 11.0 a novší. 2.3. Čo ak nemôžem naskenovať čiarový kód karty Clubcard z telefónu? Niekedy má čitateľ v obchode problémy s čítaním kódu z telefónu. Ak chcete tento problém vyriešiť, zvýšte jas displeja. 2.4. Je aplikácia bezplatná? Áno. Za používanie aplikácie nemusíte platiť nič. Práve naopak, pomôže vám ušetriť ešte viac. 2.5. Čo mám robiť, ak pri používaní aplikácie narazím na problém? Ak máte nejaké ťažkosti, radi vám s nimi pomôžeme. Stačí vyplniť náš kontaktný formulár na stránke https://tesco.sk/kontakty.
3.1. Čo mám robiť, ak som nedostal vyúčtovanie? Ak ste nedostali pravidelné vyúčtovanie, vyplňte kontaktný formulár na stránke https://tesco.sk/kontakty/ Nebojte sa, neprídete o žiadne odmeny. Vaše poukážky a kupóny máte kedykoľvek k dispozícii vo svojom účte My Clubcard alebo v mobilnej aplikácii Clubcard. 3.2. Čo mám robiť, ak mám ďalšie otázky týkajúce sa karty Clubcard? Ak máte akékoľvek otázky, radi vám s nimi pomôžeme. Stačí vyplniť náš kontaktný formulár na stránke https://tesco.sk/kontakty. 3.3. Čo mám robiť, ak som po poslednom nákupe nenazbieral body? Ak ste kartu Clubcard použili pri pokladni, ale nezískali ste body, odneste pokladničný doklad do jedného dňa od nákupu na pult služieb zákazníkom, kde vašu sťažnosť kolegovia prešetria. Ak ste kartu Clubcard pri pokladni nepoužili a zaplatili, nebudeme vám môcť poskytnúť vaše body a vaša reklamácia bude zamietnutá. 3.4. Čo mám robiť, ak došlo k strate alebo krádeži mojej karty Clubcard a kupóny, ktoré som dostal spolu s vyúčtovaním, si nemôžem uplatniť? Zavolajte prosím na našu bezplatnú zákaznícku linku 800 222 333 (Po-Pi 8:00 – 18:00), kde Vám budú poukážky prevedené vo forme bodov späť na Váš účet a dostanete ich na Vašu novú kartu pri ďalšom vyúčtovaní. 3.5. Čo mám robiť, ak sa chcem odhlásiť z vernostného programu Clubcard? Členstvo je možné ukončiť vyplnením formulára na stránke https://tesco.sk/kontakty. Môžete ho tiež ukončiť v mobilnej aplikácii výberom možnosti "Odstrániť účet" vo svojom profile.
4.1. Clubcard kupón – čo to je? Držitelia kariet Clubcard môžu príležitostne získať kupóny zadarmo po zaplatení pri pokladni. 4.2. Ako získam kupón? Nárok na kupón nevzniká pri každom nákupe, vydáva sa príležitostne ako prekvapenie pre držiteľov Clubcard. 4.3. Ako uplatním kupón? Zľavu zahrnutú v ponuke je možné uplatniť počas celej , už pri ďalšom nákupe v predajniach Tesco. Na tento účel musíte použiť kartu Clubcard a dodržať podmienky uvedené na kupóne.
Základné informácie o okamžitých digitálnych poukážkach (faster voucher) 5.1 Okamžitý digitálny poukaz – čo to je? Body Clubcard môžete vymeniť vaplikácii za poukážky, aby ste nemuseli čakať na koniec zúčtovacieho obdobia. Po nazbieraní aspoň 150 bodov môžete tieto body premeniť na okamžité digitálne kupóny. Prevedené body budú odpočítané z vášho účtu. 5.2 Kde nájdem okamžité digitálne poukážky? Okamžité digitálne poukážky sú dostupné len v mobilnej aplikácii Clubcard. 5.3 Aké sú výhody okamžitého digitálneho poukazu? S okamžitými digitálnymi kupónmi môžete svoje body premeniť na poukážky oveľa rýchlejšie a nemusíte čakať na koniec zúčtovacieho obdobia. 5.4 Prečo sa zmenil spôsob doručenia, keď som začal používať okamžité digitálne poukážky? Keďže okamžité digitálne poukážky sú dostupné len v mobilnej aplikácii Clubcard, veríme, že ako používateľ aplikácie uprednostňujete digitálne riešenie, ktoré je rýchlejšie a šetrnejšie k životnému prostrediu. Veríme tiež, že je dôležité chrániť našu planétu, preto sa snažíme používať čo najmenej papiera. 5.5 Ak nie som spokojný s digitálnou komunikáciou, môžem sa vrátiť k papieru? Áno, môžete kedykoľvek. Spôsob doručenia môžete zmeniť v mobilnej aplikácii Clubcard alebo online v My Clubcard.
6.1 Kupóny Clubcard Kupón Tesco CLUBCARD je vlastníctvom spoločnosti TESCO STORES SR, a. s., Cesta na Senec 2, 821 04 Bratislava, IČO: 31321828, zapísanej na Mestskom súde Bratislava III, oddiel Sa, vložka č. 366/B. Za nevyčerpanú hodnotu kupónu nebudú vrátené peniaze. Kupón nie je určený na predaj a nie je inak prevediteľný. Kupón môžete uplatniť v obchodoch Tesco v SR s daným sortimentom. Skopírovaný, poškodený alebo pozmenený kupón nebude akceptovaný. Kupón môže použiť len člen klubu, ktorému bol vydaný. Kupón možno zameniť za tovar uvedený na kupóne v hodnote, ktorá je na ňom uvedená. Kupóny nemožno uplatniť na nákup pohonných hmôt, nákup tabakových výrobkov a elektronických cigariet; počiatočnej dojčenskej výživy; novín a časopisov; zálohové platby za vratné fľaše a obaly; nákupné tašky, novín a časopisov. Nie je možné uplatniť na nákup prostredníctvom služby Tesco Online nákupy. Použitie kupónu sa riadi tiež Všeobecnými podmienkami členstva Tesco CLUBCARD. 6.2 Poukážky Clubcard Poukážka (ďalej len „voucher“) je vlastníctvom spoločnosti TESCO STORES SR, a. s., Cesta na Senec 2, 821 04 Bratislava, IČO: 31321828, zapísanej na Mestskom súde Bratislava III, oddiel Sa, vložka č. 366/B („Tesco“). Hodnota voucheru vrátane nevyčerpanej časti sa nevypláca v hotovosti. Voucher nie je prevediteľný ani určený na predaj. Skopírovaný, poškodený, pozmenený alebo protiprávnym konaním získaný či uplatnený voucher nebude akceptovaný. Voucher môžete uplatniť len v obchodoch Tesco v SR s daným sortimentom. Voucher môže byť použitý iba raz. Voucher môže použiť len držiteľ klubovej karty, ku ktorej bol vydaný. Použitie voucheru sa riadi Všeobecnými podmienkami členstva Tesco CLUBCARD („VOP“). Používaním voucheru sa zákazník zodpovedá spoločnosti Tesco, že je riadnym a oprávneným príjemcom a držiteľom voucheru súčasne, že ho používa v dobrej viere (dobromyseľne). Ak vznikne dôvodné podozrenie zo strany spoločnosti Tesco, že zákazník je nedobromyseľný držiteľ, napr. tým, že kupóny získa a použije inak, ako je uvedené vo VOP, napr. podvodom, dopúšťa sa priestupku alebo iného protiprávneho konania. V prípade vzniku škody z protiprávneho použitia voucheru si spoločnosť Tesco môže uplatniť právo na náhradu škody. Voucher nemožno uplatniť na nákup pohonných hmôt, nákup tabakových výrobkov, novín a časopisov, produktov počiatočnej dojčenskej výživy, ako aj ďalších produktov uvedených na clubcard.sk. Voucher nie je možné uplatniť ani na nákup prostredníctvom služby Tesco Online nákupy. Pri použití poukážky na Tesco mobile kredit bude pri programe Trio dobitý kredit vo výške trojnásobku hodnoty poukážky a pri ostatných predplatených programoch Tesco mobile bude dobitý kredit vo výške dvojnásobku hodnoty poukážky. 6.3 Ako získam body, ktoré som nazbieral a poukážky Clubcard, ktoré som za body získal? Poukážky a kupóny sú zákazníkovi udelené po dosiahnutí určitého počtu bodov v danom období. Poukážky a kupóny sa zobrazia vo vašom účte Môj Clubcard alebo v mobilnej aplikácii Clubcard. Ak ste požiadali o zaslanie papierových poukážok, budú vám zaslané na adresu, ktorú ste uviedli pri registrácii. Minimálny počet bodov potrebných na získanie poukážky je v súčasnosti 300. Ak nenazbierate minimálny počet bodov v danom období, vaše body sa nestratia, prenesú sa do ďalšieho obdobia. Ak máte 150 a viac bodov, môžete 150 bodov premeniť na okamžitú digitálnu poukážku v aplikácii. Ak máte menej ako 150 bodov, prenesú sa do ďalšieho obdobia. Fakturačné obdobia sa môžu líšiť a Tesco si vyhradzuje právo zmeniť minimálny počet bodov potrebných na získanie poukážky. 6.4 Keď si kúpim aké produkty, môžem poukážky uplatniť? Poukážky Clubcard je možné uplatniť pri nákupe akýchkoľvek produktov. 6.5 Ak dostanem zľavový kupón, na ktoré produkty si môžem zľavu uplatniť? Na kupóne bude jasne uvedené, ktorých produktov sa zľava týka. 6.6 Existujú nejaké ďalšie podmienky na uplatnenie poukážok a kupónov? Podmienky jeho uplatnenia nájdete na každom kupóne a poukážke Clubcard. Celková hodnota nákupu musí vždy presiahnuť hodnotu zľavy. Ak má kupón minimálnu hodnotu nákupu požadovanú na jeho uplatnenie alebo ak časť hodnoty nákupu zaplatíte kupónmi Clubcard, celková hodnota nákupu musí prekročiť hodnotu uvedenú na kupóne bez ceny týchto produktov. Ak je napríklad celková hodnota nákupu 51,-€, ale zahŕňa nákupnú tašku v hodnote 5,- €, kupón s minimálnou nákupnou hodnotou 50,-€ nemôžete uplatniť. Bez nákupnej tašky je transakčná hodnota 46,-€. Rovnako nákup, ktorého súčasťou je zálohová platba za vratný obal a jeho celková hodnota je 20,-€, nie je možné zaplatiť jednou poukážkou Clubcard v hodnote 20,-€, pretože bez vyššie uvedenej zálohy za vratný obal je hodnota nákupu nižšia ako 20,-€. 6.7 Ako dlho platia kupóny a poukážky? Poukážky a kupóny Clubcard je možné uplatniť v lehote, ktorá je na nich uvedená. Poukážky a kupóny je možné uplatniť iba raz. Ich platnosť a uplatniteľnosť si môžete overiť aj online vo svojom účte Môj Clubcard a v mobilnej aplikácii Clubcard. 6.8 Je možné uplatniť poukážky Clubcard a kupóny Clubcard vo všetkých predajniach Tesco? Poukážky Clubcard je možné uplatniť vo , vrátane všetkých hypermarketov, supermarketov a predajní Tesco Express s výnimkou služby Tesco Online nákupy. Podrobné informácie o uplatňovaní Clubcard kupónov získate na našej informačnej linke Clubcard, alebo sa môžete opýtať v predajni, každá prevádzka má iný sortiment tovaru.
Ak máte akékoľvek otázky týkajúce sa vernostného programu Clubcard, vyplňte prosím kontaktný formulár stránke https://tesco.sk/kontakty/.